>Nepriceput

Posted on December 15, 2010

16



>Dragilor, mie mi-a placut mereu sa fiu sincer. Va recunosc sunt habarnist. NU am nici cea mai vaga idee despre blog, blogger blogspot si mai stiu eu ce…Am ajuns sa scriu p’aci din curiozitate iar acum incepe sa imi placa. De exemplu : Eu de unde stiu daca cineva s-a abonat la Postari, la Comentarii, e bine pentru mine sa ma abonez la altii? Am vazut tot felul de mantzocarii la alti oameni pe blog. De exemplu mi-ar placea ca la sfarsitul comentariului vostru sa va apara auto link catre ultimul post – Nu mai stiu exact la care din voi am zarit asa ceva dar mi-a placut.
De exemplu de ce vad patru persoane interesate de mine, dar daca cotrobai p’aci prin setarile astea cica sunt 6…unde’s ailalti doi?
Si pot sa jur ca fiecare dintre voi a avut macar un gand mic de genu “uite-l p’asta in loc sa faca nu stiu cum…el si-a pus aiurea nu stiu ce”
Just shoot – imi vor fi de folos
Dar sa nu imi dati sfatul suprem “Cauta pe goagal”…

