Aventurile lui Balanel – prima parte

Posted on July 2, 2011

3



Balanel s-a nascut prin toamna lui 2005, in urma unui efort sustinut al nostru. Balanel e albastru si cu casetofon. Are antena pe capota si aer conditionat.

Balanel a fost cuminte inca din prima zi. Cei din jur nu prea au fost cuminti si s-au purtat urat cu el. Prima lui patanie a fost repede. Chiar in ziua cand trebuia sa mergem dupa certificatul de nastere. certificatul lui de nastere.

Stiind care e birocratia la inamtriculari auto am hoatarat ca la ora deschiderii noi deja sa avem o jumate de ora de asteptare. Asa ca, pentru a ajunge in timp acolo, pe un drum de o ora prin Bucuresti, am hotarat ca la 5 sa plecam din parcare. Zis si facut

Ajungem cuminti in parcare, click click (telecomanda) se descuie usile iar eu, care pe vremea aia eram fara permis, urc in masina prin dreapta. Ma fac comod, pun centura si ma pregatesc sa dau drumu la radio. Paf…nu aveam la ce sa dau drumu, si zic…

– Nu mai avem casetofon

– E nu mai avem rahati – stiindu-ma ca sunt mereu pus pe glume si farse.

– Bine, treaba ta.

– Ia, uite pe bord o hartie. Zice ea.

– Ce e? Ai lasat tu ceva? Intreb eu…

– Nu…. Aprinde luminita aia.

“Va informam ca v-a fost sustras casetofonul …”

– Ce ma…dupa ce ca mi l-a luat mi-a lasat si bilet?

– Taci ma sa citesc tot, ca e stampila politiei pe foaia asta.

“Va informam ca v-a fost sustras casetofonul …”

– Hai ma zi mai departe ca ai mai citit asta. Iti dai seama ma ca au mai si facut misto de noi…adica fraierilor v-am luat casetofonul, si credem ca sunteti atat de prosti incat nu vedeti, asa ca va scriem noi aici…pe bi-leee-teeel

– Taci ma azi!!

“Va informam ca v-a fost sustras casetofonul. Va invitam sa va prezentati la Sectia 22 politie pentru recuperarea bunurilor”

Alaturi de aceasta foaie de caiet, se mai gasea pe bord un formular tip cu antetul politiei, cu acelasi text. Am aflat ulterior ca l-au lasat ca sa nu credem ca primul e o farsa. Sa nu ma intrebati de ce nu au lasat doar ala tip ca nu stiu sa va zic.

Am ajuns acolo si dupa ore de astetpare am recuperat casetofonul, nu si cei 50 ron ce ii aveam in torpedo (deh erau vremuri fara criza) pentru ca nu am stiut sa le spunem domnilor politisti seria lor.

Posted in: Standdowncafe