>Fularul

Posted on December 2, 2010

11



>

Zi mare, meci in Europa…se intampla acum cativa ani.
Prea batran sa mai merg pe stadion, am un hobby normal oricarui microbist – vad meciul la un amic. Amicul locuieste aproape de stadion. Fiind meci mare filtre de jandarmi puse de departe. Cand plec de acasa, ma gandesc ca azi trebuie sa iau fularul dupa mine, sa fiu si mai alaturi de echipa.
Ajung in capu’ strazii pe care sta amicul. Aici jandarmul ma opreste

“-Biletul dumneavoastra”
“-Nu am bilet”
“-Pai unde mergeti?”
“-Pai merg la un amic sa vedem meciul impreuna”
“-Pai da. Dar nu aveti voie sa treceti fara bilet”
“-Daca locuiam in zona?”
“-Daca locuiati aici, era alta treaba”
“-Considera ca locuiesc aici”
“-Biletul va rog, si va las sa treceti”
“-Domne…crezi ca am bilet si nu vreau sa il arat?…nu intelegi ca nu merg la meci…deci nu am bilet”
“-Atunci buletinul”
“-Nici buletin nu am, nu plec cu actele la mine cand merg sa vad meciul”
“-Pai ziceati ca nu mergeti la meci”
“-Pai nu merg”
“-Pai si fularul??”
“-Nici fularul nu merge, fularul merge cu mine, la amicul meu”
In momentul asta trec pe langa noi, nestingherite doua pitipoance
“-Lor de ce nu le ceri biletul?”
“-Pai nu vezi ca nu au fular?”
Am pus mana pe telefon, mi-am sunat amicul si a venit sa ma ia…cu masina sa fim siguri ca pot trece si eu pe buletinul lui πŸ™‚